Rozwiązania warsztatowe dla Renault, Dacii i Nissana
Wersja Flex 6.29.0.0 jest już dostępna
Wydano nowy protokół do programowania sterowników Bosch MD1CS016 ostatniej generacji w trybie stacjonarnym.
Tryb Bench dla pojazdów Renault, Dacia i Nissan z silnikami wysokoprężnymi jest teraz dostępny w Flex .
Dzięki temu nowemu rozwiązaniu możliwy jest dostęp do wewnętrznych pamięci Flash i EEPROM w celu opracowania map silnika lub usunięcia kodów DTC.
Protokół ten umożliwia programowanie bezpośrednio ze złącza ECU, bez konieczności otwierania jednostki.
Niektóre z obsługiwanych pojazdów:
- Dacia Duster 1.5L DCI 115PS 2018r
- Dacia Lodgy 1.5L DCI 115PS 2020r
- Nissan Qashqai 1.5L DCI 115PS 2018r
- Renault Clio V 1.5L DCI 115PS 2019r
- Renault Captur 1.5L DCI 115PS 2020r
- Renault Trafic 2.0L niebieski DCI 170PS 2019
Nowy protokół w Bench jest dostępny dla następujących pakietów oprogramowania:
Bench
- FLS0.1M – SW Flex ECU (samochód osobowy, dostawczy, rower) OBD/Bench Master
- FLS0.1S – SW Flex ECU (samochód osobowy, dostawczy, rower) OBD/Bench Slave
- FLS0.5M — Flex Full SW Package Master
- FLS0.5S — Flex Full SW Package Slave
- FLS0.10M – SW Flex Boot Infineon TC17xx / TC2xx / TC3xx Master
- FLS0.10S – SW Flex Boot Infineon TC17xx / TC2xx / TC3xx Slave
Nowo dodane protokoły
(Bench)
- Renault Bosch MD1CS016 TC399 odczyt/zapis/obliczanie sumy kontrolnej wewnętrzna pamięć flash, odczyt wewnętrznej pamięci EEPROM *, pełna kopia zapasowa
Czas odczytu: ~ 2 minuty Czas zapisu: ~ 1 minuta 20 sekund
*Ze względów bezpieczeństwa nie jest dostępny zapis INT EEPROM