334971608_1501025233755026_6833899891677371624_n.jpg

Wersja 6.22.0.0 już dostępna

Wersja 6.22.0.0 już dostępna

Tryb bootloadera  do programowania   ECU silnika  Delphi DCM6.2V zainstalowanych w samochodach grupy VAG  jest już dostępny: nowe ekskluzywne rozwiązanie udostępnione we  Flex.


Protokół umożliwia  odczyt i zapis  całej zawartości pamięci Flash (zwirtualizowanej pamięci EEPROM) oraz rekalibrację rzeczywistych map jednostki sterującej. Ponadto to rozwiązanie pozwala na przywrócenie w przypadku zapisania nieprawidłowego pliku mod (przykład: zmieniona klasa mocy).


Dzięki nowej aktualizacji (wersja 6.22.0.0) możliwe jest również przeprowadzenie  kompletnej odbudowy uszkodzonego ECU , przenosząc jego zawartość do działającego ECU.

Oto niektóre z obsługiwanych pojazdów :

  • Audi A1 1.4L TDI 90PS – 2014r
  • Audi A3 1.6L TDI 110PS – 2014r
  • Audi Q5 2.0L TDI 150PS – 2016r
  • Seat Ateca 2.0L TDI 187PS – 2016r
  • Seat Ibiza 1.4L TDI 90PS – 2014r
  • Seat Leon 1.6L TDI 110PS – 2014r
  • Skoda Fabia 1.4L TDI 90PS – 2014r
  • Skoda Octavia 1.6L TDI 115PS - 2014r
  • Skoda Karoq 1.6L TDI 115PS – 2017r
  • VW Golf VII 1.6L TDI 110PS – 2016
  • VW Polo V 1.4L TDI 90PS – 2014
  • VW T-Roc 1.6L TDI 115PS – 2017

Nowy protokół rozruchu będzie dostępny dla następujących pakietów oprogramowania:

URUCHOMIĆ

  • FLS0.4M – Master SW Flex Nexus MPC5xxx
  • FLS0.4S — moduł podrzędny SW Flex Nexus MPC5xxx
  • FLS0.5M — Flex Full SW Package Master
  • FLS0.5S — Flex Full SW Package Slave

Dodano nowe protokoły:
(BOOT)