Wersja 6.22.0.0 już dostępna
Tryb bootloadera do programowania ECU silnika Delphi DCM6.2V zainstalowanych w samochodach grupy VAG jest już dostępny: nowe ekskluzywne rozwiązanie udostępnione we Flex.
Protokół umożliwia odczyt i zapis całej zawartości pamięci Flash (zwirtualizowanej pamięci EEPROM) oraz rekalibrację rzeczywistych map jednostki sterującej. Ponadto to rozwiązanie pozwala na przywrócenie w przypadku zapisania nieprawidłowego pliku mod (przykład: zmieniona klasa mocy).
Dzięki nowej aktualizacji (wersja 6.22.0.0) możliwe jest również przeprowadzenie kompletnej odbudowy uszkodzonego ECU , przenosząc jego zawartość do działającego ECU.
Oto niektóre z obsługiwanych pojazdów :
- Audi A1 1.4L TDI 90PS – 2014r
- Audi A3 1.6L TDI 110PS – 2014r
- Audi Q5 2.0L TDI 150PS – 2016r
- Seat Ateca 2.0L TDI 187PS – 2016r
- Seat Ibiza 1.4L TDI 90PS – 2014r
- Seat Leon 1.6L TDI 110PS – 2014r
- Skoda Fabia 1.4L TDI 90PS – 2014r
- Skoda Octavia 1.6L TDI 115PS - 2014r
- Skoda Karoq 1.6L TDI 115PS – 2017r
- VW Golf VII 1.6L TDI 110PS – 2016
- VW Polo V 1.4L TDI 90PS – 2014
- VW T-Roc 1.6L TDI 115PS – 2017
Nowy protokół rozruchu będzie dostępny dla następujących pakietów oprogramowania:
URUCHOMIĆ
- FLS0.4M – Master SW Flex Nexus MPC5xxx
- FLS0.4S — moduł podrzędny SW Flex Nexus MPC5xxx
- FLS0.5M — Flex Full SW Package Master
- FLS0.5S — Flex Full SW Package Slave
Dodano nowe protokoły:
(BOOT)