DSG-DQ200G2.png

K-SUITE – WYDANIE 4.71

Jeszcze więcej trybu serwisowego.

Również do naprawy i ponownej kalibracji TCUS.

Pełne czytanie i pisanie bez otwierania TCM. Dzięki tej modalności możesz opracowywać i naprawiać TCU bez konieczności otwierania go! Najlepsze dla Twojej pracy, ze zminimalizowanym marginesem błędu.

Opracowania

Aby naprawdę uzyskać jak najwięcej z pojazdu, musimy poradzić sobie z przeprogramowaniem w ECU w celu uzyskania niższego zużycia lub wyższej wydajności. Jednak w przypadku interwencji również w TCU opracowanie pojazdu staje się kompletne i zoptymalizowane do maksimum: część ograniczeń wydajności jest uwzględniona w TCU, więc w przypadku znaczących opracowań konieczne jest również zmodyfikowanie TCU w celu opracowania 100% przetwarzania.

 

Remont

Dzięki możliwości pełnego czytania i pisania możesz zadowolić jeszcze więcej klientów, ponieważ możesz naprawić TCU, unikając w ten sposób wymiany jednego z najdroższych podzespołów pojazdów. Ogromna zaleta dla właścicieli pojazdu, a na pewno również dla Twojej firmy.

Oferowane przez nas protokoły trybu serwisowego są najbardziej konkretną i rzeczywistą odpowiedzią: dajemy Ci niezawodne rozwiązania, dzięki którym Twoja praca jest szybsza, łatwiejsza i bezpieczniejsza.

TEMIC DQ200G2

W przypadku skrzyń dwusprzęgłowych nie sposób nie wspomnieć o DSG (Direct Shift Gearbox) z grupy VAG.

Produkując od 2003 roku jednostkę DQ250, grupa VAG jako pierwsza montowała tego typu skrzynię biegów w samochodach produkcyjnych, zdobywając duże doświadczenie w tym zakresie.

Od 2007 roku DQ200 jest prezentowany jako bardziej kompaktowe i ekonomiczne rozwiązanie w stosunku do DQ250: 7-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów z suchymi sprzęgłami płytkowymi, zdolna wytrzymać maksymalny moment obrotowy 250 Nm.

Tego typu urządzenie pozwala na znaczne oszczędności w zakresie kosztów produkcji i utrzymania. Może być montowany w samochodach kompaktowych lub autach miejskich wyposażonych w silniki o ograniczonej mocy i momencie obrotowym, co pozwala również na zmniejszenie zużycia oraz poprawę osiągów i komfortu jazdy.

Silniki, wspólne dla wszystkich modeli, to 1.0TSI, 1.2TSI, 1.4TSI, 1.8TSI, 1.4TDI i 1.6TDI.