proxy.jpeg

Flex version 6.33.0.0

Ekskluzywne rozwiązanie dla GM Bosch T93

Wersja 6.33.0.0 Flex jest już dostępna

Przygotuj się do programowania w trybie Bench TCU Bosch  T93  , dodanego dzisiaj do listy pojazdów Flex .

To ekskluzywne rozwiązanie jest całkowicie bezpłatne  i umożliwia dostęp do wewnętrznej pamięci Flash TCU.

Co więcej, w tym protokole nie stosuje się żadnych poprawek do programowania, co zapewnia zachowanie integralności plomby pojazdu.

Dzięki temu rozwiązaniu Bench możliwe jest opracowanie parametrów skrzyni biegów lub usunięcie kodów usterek z jednostki sterującej skrzynią biegów Bosch T93 zainstalowanej w pojazdach grupy General Motors, takich jak Chevrolet Camaro, Chevrolet Silverado , GMC Sierra 1500 .

I to nie wszystko: dzięki tej nowej aktualizacji Flex dodano również obsługę w trybie Bench dla  ECU Ford Bosch EDC17C70, wersja 2021  .

Niektóre z obsługiwanych pojazdów:

  • Cadillaca CT6 2.0L Turbo 240 KM
  • Chevroleta Camaro ZL1 6,2 l V8 450 KM
  • Chevrolet Silverado 1500 T1XX 4,3 l V6 285 KM
  • Chevrolet 3500 T1XX 6,6 l V8 Turbo 440 KM
  • GMC Denali L8T 6,6 l V8 400 KM
  • GMC Sierra 1500 5,3 l 2,7 l L4 315 KM
  • GMC Sierra 2500 6,6 l V8 400 KM
  • Ford Tourneo JU2 1.5L 75PS
  • Ford Transit Courier 1.5L 75PS

Nowy protokół jest dostępny dla następujących pakietów oprogramowania:

Ławka

  • FLS0.2M – SW Flex TCU OBD/Bench/Boot (samochód, motocykl, van) Master
  • FLS0.2S – SW Flex TCU OBD/Bench/Boot (samochód, motocykl, van) Slave
  • FLS0.5M – SW Flex Full Master
  • FLS0.5M — SW Flex Full Slave

Nowo dodane protokoły

(Ławka)

  • GM Bosch T93 SPC58 Wewnętrzna pamięć flash do odczytu/zapisu/obliczania sumy kontrolnej

Czas odczytu:  ~ 1 minuta   Czas zapisu:  ~ 40 sekund