Ekskluzywne rozwiązanie dla GM Bosch T93
Wersja 6.33.0.0 Flex jest już dostępna
Przygotuj się do programowania w trybie Bench TCU Bosch T93 , dodanego dzisiaj do listy pojazdów Flex .
To ekskluzywne rozwiązanie jest całkowicie bezpłatne i umożliwia dostęp do wewnętrznej pamięci Flash TCU.
Co więcej, w tym protokole nie stosuje się żadnych poprawek do programowania, co zapewnia zachowanie integralności plomby pojazdu.
Dzięki temu rozwiązaniu Bench możliwe jest opracowanie parametrów skrzyni biegów lub usunięcie kodów usterek z jednostki sterującej skrzynią biegów Bosch T93 zainstalowanej w pojazdach grupy General Motors, takich jak Chevrolet Camaro, Chevrolet Silverado , GMC Sierra 1500 .
I to nie wszystko: dzięki tej nowej aktualizacji Flex dodano również obsługę w trybie Bench dla ECU Ford Bosch EDC17C70, wersja 2021 .
Niektóre z obsługiwanych pojazdów:
- Cadillaca CT6 2.0L Turbo 240 KM
- Chevroleta Camaro ZL1 6,2 l V8 450 KM
- Chevrolet Silverado 1500 T1XX 4,3 l V6 285 KM
- Chevrolet 3500 T1XX 6,6 l V8 Turbo 440 KM
- GMC Denali L8T 6,6 l V8 400 KM
- GMC Sierra 1500 5,3 l 2,7 l L4 315 KM
- GMC Sierra 2500 6,6 l V8 400 KM
- Ford Tourneo JU2 1.5L 75PS
- Ford Transit Courier 1.5L 75PS
Nowy protokół jest dostępny dla następujących pakietów oprogramowania:
Ławka
- FLS0.2M – SW Flex TCU OBD/Bench/Boot (samochód, motocykl, van) Master
- FLS0.2S – SW Flex TCU OBD/Bench/Boot (samochód, motocykl, van) Slave
- FLS0.5M – SW Flex Full Master
- FLS0.5M — SW Flex Full Slave
Nowo dodane protokoły
(Ławka)
- GM Bosch T93 SPC58 Wewnętrzna pamięć flash do odczytu/zapisu/obliczania sumy kontrolnej
Czas odczytu: ~ 1 minuta Czas zapisu: ~ 40 sekund