FB_IMG_1673367343135.jpg

Witaj w wersji 6.17.0.0

Flex w trybie stacjonarnym dla ME17.3.0 i EDC17C69

Witaj w wersji 6.17.0.0

Dostępny natychmiast tryb Bench do przeprogramowania sterowników Bosch ME17.3.0 i EDC17C69 produkowanych lub aktualizowanych od lipca 2020 r. i wyposażonych w nowe zabezpieczenia anty-tuningowe.


Dzięki Flex 6.17.0.0 można teraz dostroić niektóre z najnowszych samochodów grupy FCA , w rzeczywistości są one teraz obsługiwane do przeprogramowania na stanowisku bez konieczności odblokowywania ich w trybie Bootloader: wystarczy zarezerwować usługę za pośrednictwem Helpdesk.


Protokół umożliwia pełny dostęp do ECU w celu odczytu i zapisu całej zawartości pamięci Flash i EEPROM oraz klonowania bez konieczności parowania jednostek sterujących pojazdu (CU).


Obsługiwane pojazdy:

  • Abarth 595 2020 1.4L T-JET;
  • Abarth 695 2020 1.4L T-JET;
  • Fiat 500L 2020 1.6L M-JET;
  • Fiat 500X 2020 1.6L M-JET;
  • Fiat Tipo 2020 1.6L M-JET;
  • Jeep Renegade 2020 1.6L M-JET;
  • Jeep Compass 2020 1.6L M-JET;
  • Alfa Romeo Giulia 2.2L.

Nowy protokół Bench jest dostępny dla następujących pakietów oprogramowania:

  • FLS0.1M – SW Flex ECU (samochód osobowy, dostawczy, motocykl) OBD + Bench Master
  • FLS0.1S – SW Flex ECU (samochód osobowy, dostawczy, rower) OBD + Bench Slave
  • FLS0.10M – SW Flex Infineon TC17xx / TCxxx Master
  • FLS0.10S — moduł podrzędny SW Flex Infineon TC17xx / TCxxx
  • FLS0.5M — Flex Full SW Package Master
  • FLS0.5S — Flex Full SW Package Slave

Dodano nowe protokoły :

(ławka)

  • FCA Bosch ME17.3.0 (2021) TC1724 odczyt/zapis/sum kontrolna wewnętrzna pamięć flash, odczyt/zapis/sum kontrolna wewnętrzna pamięć EEPROM, odczyt/zapis pełne klonowanie/przywracanie
  • FCA Bosch EDC17C69 (2021) TC1793 odczyt/zapis/sum kontrolna wewnętrzna pamięć Flash, odczyt/zapis/sum kontrolna wewnętrzna pamięć EEPROM, odczyt/zapis pełne klonowanie/przywracanie