Flex w trybie stacjonarnym dla ME17.3.0 i EDC17C69
Witaj w wersji 6.17.0.0
Dostępny natychmiast tryb Bench do przeprogramowania sterowników Bosch ME17.3.0 i EDC17C69 produkowanych lub aktualizowanych od lipca 2020 r. i wyposażonych w nowe zabezpieczenia anty-tuningowe.
Dzięki Flex 6.17.0.0 można teraz dostroić niektóre z najnowszych samochodów grupy FCA , w rzeczywistości są one teraz obsługiwane do przeprogramowania na stanowisku bez konieczności odblokowywania ich w trybie Bootloader: wystarczy zarezerwować usługę za pośrednictwem Helpdesk.
Protokół umożliwia pełny dostęp do ECU w celu odczytu i zapisu całej zawartości pamięci Flash i EEPROM oraz klonowania bez konieczności parowania jednostek sterujących pojazdu (CU).
Obsługiwane pojazdy:
- Abarth 595 2020 1.4L T-JET;
- Abarth 695 2020 1.4L T-JET;
- Fiat 500L 2020 1.6L M-JET;
- Fiat 500X 2020 1.6L M-JET;
- Fiat Tipo 2020 1.6L M-JET;
- Jeep Renegade 2020 1.6L M-JET;
- Jeep Compass 2020 1.6L M-JET;
- Alfa Romeo Giulia 2.2L.
Nowy protokół Bench jest dostępny dla następujących pakietów oprogramowania:
- FLS0.1M – SW Flex ECU (samochód osobowy, dostawczy, motocykl) OBD + Bench Master
- FLS0.1S – SW Flex ECU (samochód osobowy, dostawczy, rower) OBD + Bench Slave
- FLS0.10M – SW Flex Infineon TC17xx / TCxxx Master
- FLS0.10S — moduł podrzędny SW Flex Infineon TC17xx / TCxxx
- FLS0.5M — Flex Full SW Package Master
- FLS0.5S — Flex Full SW Package Slave
Dodano nowe protokoły :
(ławka)
- FCA Bosch ME17.3.0 (2021) TC1724 odczyt/zapis/sum kontrolna wewnętrzna pamięć flash, odczyt/zapis/sum kontrolna wewnętrzna pamięć EEPROM, odczyt/zapis pełne klonowanie/przywracanie
- FCA Bosch EDC17C69 (2021) TC1793 odczyt/zapis/sum kontrolna wewnętrzna pamięć Flash, odczyt/zapis/sum kontrolna wewnętrzna pamięć EEPROM, odczyt/zapis pełne klonowanie/przywracanie