Rozwiązania dla 8HP Gen3, DQ381 G2 i DQ200 G2.1
Trzy nowe protokoły do programowania automatycznych skrzyń biegów (TCU) : ZF 8HP Gen3, Bosch DQ381 G2 i Temic DQ200 G2.1 są teraz obsługiwane w trybach Bench i OBD .
Najnowsza aktualizacja Flex umożliwia zaprogramowanie na stanowisku kontrolnym jednostki sterującej skrzyni biegów trzeciej generacji ZF 8HP montowanej w pojazdach BMW .
Co więcej, dzięki nowemu protokołowi można nie tylko czytać i zapisywać obszar mapy, ale także uzyskać dostęp do pamięci EEPROM.
Kolejną innowacją Flex jest obsługa OBD dla Bosch DQ381 G2 i Temic DQ200 G2.1 : programuj pojazdy z grupy VAG bezpośrednio z portu diagnostycznego pojazdu za pomocą wirtualnego odczytu z naszej bazy danych.
Niektóre z obsługiwanych pojazdów:
- BMW X4 G02 2.0L 190KM 2018
- BMW Seria 3 G20 2.0L 190PS 2018
- BMW Seria 3 G20 3.0L 390PS 2018
- Audi A3 1.4L TSFI 125PS 2019
- Cupra Formentor 2.0L TSI 306KM 2020
- Seat Leon 2.0L TDI 150KM 2020r
- Skoda Octavia IV 2.0L TDI 150KM 2021r
- Volkswagen Golf 1.5L e-TSI 150KM 2020
Nowy protokół jest dostępny dla następujących pakietów oprogramowania:
OBD/ławka
- FLS0.2M – SW Flex TCU OBD/Bench/Boot (samochód, rower, van) Master
- FLS0.2S – SW Flex TCU OBD/Bench/Boot (samochód, rower, van) Slave
- FLS0.5M – SW Flex Full Master
- FLS0.5S – SW Flex Full Slave
Nowo dodane protokoły
(OBD)
- VAG Bosch DQ381 G2 Wirtualne mapy odczytu/zapisu/sumy kontrolnej
Czas pisania: ~ 30 sekund
- VAG Temic DQ200 G2.1 Wirtualne mapy odczytu/zapisu/sumy kontrolnej
Czas pisania: ~ 30 sekund
(Ławka)
- Mapy obliczeń odczytu/zapisu/sumy kontrolnej BMW ZF 8HP Gen3, odczyt/zapis wewnętrznej pamięci EEPROM
Czas czytania: ~ 12 minut | Czas pisania: ~ 2 minuty
Naprawa błędów
- Dodano nowy typ CRC dla Mitsubishi Bosch DCU17PC42
- Dodano nowy typ CRC dla Subaru MPC
- Dodano nowy typ CRC dla GM Delco E98