FB_IMG_1694508220096.jpg

OPTYMALIZUJ WYDAJNOŚĆ HONDA TRANSALP DZIĘKI NOWYM PLIKOM USTAWIEŃ RACE EVO

OPTYMALIZUJ WYDAJNOŚĆ HONDA TRANSALP DZIĘKI NOWYM PLIKOM USTAWIEŃ RACE EVO

Transalp powraca, a dzięki  Dimsport  możesz teraz interweniować w  ECU KEIHIN 38770-MLC.

Dzięki protokołowi New Genius Flash_0832 będziesz mógł szybko i łatwo  sterować bezpośrednio z gniazda OBD  nowej Hondy Transalp 750 Euro5 .

Zaspokajaj natychmiast potrzeby swoich klientów i poszerzaj swoją ofertę w świecie dwóch kółek o narzędzia Race !

NOWE PLIKI USTAWIEŃ DLA ECU KEIHIN ZAINSTALOWANYCH W HONDA TRANSALP MY23

Skorzystaj z nowych plików ustawień Race EVO i przejdź do sedna ponownej kalibracji głównych map zarządzania silnikiem.  Doskonałe narzędzie dedykowane entuzjastom marki, pozwalające na dalszą personalizację jednego z najbardziej znanych modeli turystyki wszechczasów.

Oto jak są one szczegółowo wyświetlane w oprogramowaniu Race Evo :

GODNY DZIEDZIC

Równoległy dwusilnikowy , diamentowa rama i terenowe zawieszenie to cechy, które sprawiły, że w latach 90-tych zakochaliśmy się w Hondzie Transalp .

Prawie 40 lat po spektakularnym sukcesie pierwszej serii Honda postanawia odnowić się i „przywrócić do życia” mit, ale tym razem mocniejszy i zwinniejszy . 
Hasła przewodnie tego modelu to: mocny silnik , lekkie i zmodernizowane podwozie dla świata off-road.

Bijące serce jest takie samo jak w Hornecie, nowy, rzędowy, podwójny silnik o pojemności 755 cm3 , podczas gdy podwozie ma wzmocnioną ramę diamentową i zawieszenia Showa , które jeszcze bardziej zbliżają go do mniejszych sióstr enduro.

Na co czekasz, aby uczynić ten model jeszcze bardziej wyjątkowym?