Dzięki nowej wtyczce 1917 , Dimsport umożliwia pracę na samochodach należących do grupy VAG wyposażonych w ECU DELPHI DCM6.2V również z wykorzystaniem New Trasdata .
Ta wtyczka oferuje możliwość dostosowania parametrów silnika, odczytu i zapisu całej zawartości ECU, a jeśli pojazd został zablokowany podczas zapisu seryjnego, całkowitego przywrócenia go.
ODKRYJ OBSŁUGIWANE POJAZDY
AUDI | A1 (8X) | 1.4L 12V TDI 66kW |
AUDI | A1 (8X) | 1,6 l 16 V TDI 85 kW |
AUDI | A3 (8V) | 1.6L 16V TDI 81-85kW |
AUDI | Q2 | 1,6 l 16 V TDI 85 kW |
SIEDZIBA | ARONA | 1.6L 16V TDI 70kW |
SIEDZIBA | ATECA (KH7) | 1,6 l 16 V TDI 85 kW |
SIEDZIBA | IBIZA (6J) | 1,4 l 12 V 55-66-77 kW |
SIEDZIBA | IBIZA (KJ1/6F) | 1.6L 16V TDI 70kW |
SIEDZIBA | LEON (5F) | 1.6L 16V TDI 66-81-85kW |
SIEDZIBA | TOLEDO (KG) | 1.4L 12V TDI 66kW |
SKODA | FABIA Mk3 (NJ) | 1.4L 12V TDI 55-66kW |
SKODA | KAROQ (NU) | 1.6L L4 16V TDI 85kW |
SKODA | OCTAVIA (5E) | 1.4L L3 12V TDI 66-77kW |
SKODA | OCTAVIA (5E) | 1.6L 16V TDI 81-85kW |
SKODA | System status: Offline Engineer: Offline |