GALLERY_3.png

KESS3 Programowanie ECU i TCU przez OBD, boot i ławkę. Witamy w trzecim wymiarze .

Alientech KESS3!

Programator sterownika silnika oraz skrzyni biegów OBD/BENCH-BOOT
2w1!

 

 

ODNOWIONA ARCHITEKTURA

30 lat doświadczenia i pasji nabiera kształtu.

Od 1991 Alientech projektuje i rozwija narzędzia do modyfikacji ECU. Kierując się pasją do doskonałości, firma Alientech wykorzystała całe swoje doświadczenie projektowe w nowym narzędziu.
Każdy aspekt KESS3 został starannie zaprojektowany, aby osiągnąć wydajność, elastyczność i łatwość użytkowania.
Jego odnowiona architektura wykorzystuje pełny potencjał każdego komponentu.
Nowy mikroprocesor, interfejsy I/O najnowszej generacji, nowe wbudowane czujniki oraz wysokowydajne pamięci EEPROM i FLASH to główne cechy KESS3

 

 

 

 

SERCE KESS3: PROCESOR
Najmocniejszy mikroprocesor na rynku. 7 razy mocniejszy niż poprzednia generacja. Czysta moc, która może wykonywać Twoje polecenia niezawodnie, szybciej i wydajniej.

WITAJ NA POKŁADZIE
KESS3 automatycznie i natychmiast rozpoznaje właściwą linię komunikacyjną, aby pracować szybciej, używając tylko kabla OBD. Ethernet, FlexRay, magistrala CAN, linia K, linia L, J1850, J1708.
Wszystkie linie niezbędne do rozpoczęcia każdej operacji wewnątrz pojazdu w całkowitym bezpieczeństwie.

PRZEWIDZIANE W PRZYSZŁOŚĆI
GPS, akcelerometr, Bluetooth i Wi-Fi. Wszystko osadzone na jednej platformie.
Połączenie tych cech i nieustannego rozwoju technologicznego, który nas wyróżnia, pozwoli nam w przyszłości opracować wiele nowych funkcji.

WYDAJNOŚĆ
Odnowiony układ USB Full Speed umożliwia nawet 10-krotny wzrost wydajności importowania i eksportowania plików do i z KESS3.
To nie wszytsko! Alientech dodał nową infrastrukturę sieciową do nowego KESS3.
Rezultatem jest chmura Alientech o zwiększonej szybkości i wydajności.

 

 

Zmiany protokołów oraz subskrypcji:

Alientech wprowadził zmiany w swojej strukturze subskrypcji, aby uprościć grupowanie i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Dlatego zdecydowali się na rozdzielenie abonamentów, dzięki czemu klienci mogą teraz wybrać jedną konkretną kategorię pojazdu i łączyć ją z innymi!

 

Car – LCV

Bike – ATV & UTV

Agriculture – Trucks & Buses

Marine & PWC

 

Wszystkie powyższe protokoły są dostępne w konfiguracji Master i Slave, a każdy z tych protokołów ma dwie dostępne metody komunikacji (OBD & Bench – BOOT).

WYPOSAŻENIE WALIZKI KESS3

  • Kabel USB, potrzebny do połączenia z KESS3 za pośrednictwem komputera PC
  • Kabel OBD nowej generacji, który integruje wszystkie linie komunikacyjne używane przez różnych producentów samochodów; dlatego ten kabel zastępuje różne okablowanie używane przez KESSv2; a dokładniej, może również komunikować się z Hondą, Volvo, Lotusem i Toyotą.
  • 1400SWALIM zasilacz, zdolny do zapewnienia wystarczającego prądu i napięcia do komunikacji z elektronicznymi jednostkami sterującymi w stabilny i bezpieczny sposób.
  • 144300TALI kabel przewód do zasilania zewnętrznego (zasilacz sprzedawany jest osobno)
  • 144300KBNC kabel do komunikacji z jednostkami sterującymi bezpośrednio (metoda BENCH)
  • 144300KTER pakiet zawierający wszystkie kable przydatne do podłączenia w trybie BENCH lub BOOT.
  • 144300T104 rainbow cable IDC 26-10 składający się z 10 przewodów, służący do bezpośredniego połączenia z płytką elektroniczną jednostki sterującej.
  • 144300T105 rainbow cable IDC 26-16 złożony z 16 przewodów, służący do bezpośredniego połączenia z płytką elektroniczną jednostki sterującej.
  • 144300T106 rainbow cable IDC 26-26 składający się z 26 przewodów, służący do bezpośredniego połączenia z płytką elektroniczną jednostki sterującej.