proxy.png

K-SUITE – WYDANIE 4.48

Odczyt i zapis w FULL OBD dzięki nowemu protokołowi. Zapisuj, czytaj i zapisuj pliki ECU w łatwy i szybki sposób.

Pojazdy obsługiwane przez ten ECU należą do najpopularniejszych pojazdów użytkowych na świecie i często są częścią całych flot, których przeznaczeniem jest pokonywanie tysięcy kilometrów tygodniowo, dziesiątki tysięcy rocznie. Interwencja w ECU w celu zmniejszenia zużycia staje się zatem priorytetem dla tych, którzy są właścicielami tych pojazdów. Możesz pomóc swoim klientom zaoszczędzić pieniądze dzięki szybkiej, wydajnej i niezawodnej usłudze.

Poprzez OBD możesz odczytać oryginalny plik ECU, dzięki oprogramowaniu ECM Titanium Remapping możesz przeglądać i modyfikować autonomicznie mapy kalibracji, a na koniec przepisujesz je. Bezpieczna procedura, powtarzalna w wielu pojazdach w krótkim czasie.

Dzięki remappingowi, w szczególności wzrostowi momentu obrotowego i mocy, możliwe jest „odblokowanie” silnika z jego pierwotnych ograniczeń. Prowadzi to do mniejszego zużycia paliwa i większej swobody ruchu nawet przy pełnym obciążeniu, właśnie dzięki znacznemu wzrostowi momentu obrotowego silnika.

Wielu naszych klientów już osiągnęło podobne wyniki na Mercedesie Sprinterze wyposażonym w ten sam silnik ECU EDC17CP10 3.0L o 190 CV, ze wzrostem o 100 Nm i około 66 CV.

 

 

BOSCH EDC17CP10

MERCEDES-BENZ

    Czytaj i pisz w OBD.

Viano 3,0 CDI Diesel 165 kW
Vito 122 CDI Diesel 165 kW