proxy.jpg

Full Bench Worldwide Exclusive for TCU FLEX version 5.8.0.0 is Ready

Rozwiązanie typu „wszystko w jednym” dla ponad 1100 pojazdów

To nowe ekskluzywne rozwiązanie Flex jest przeznaczone do strojenia i naprawy automatycznych skrzyń biegów w trybie Full Bench.Dzięki nowemu protokołowi Full Bench zaoszczędzisz dużo czasu, odczytanie zajmie 30 sekund, a zapis całej zawartości zajmie około minuty. pamięci Flash i EEPROM.

30 SEKUND

CZYTANIE

1 MINUTA

PISANIE

PEŁNA ŁAWKA

TRYB

Pełne rozwiązanie laboratoryjne dla ZF 8HP, 7DCT300, 9G-Tronic, DSG i S-Tronic

Możesz teraz przeprogramować 7, 8 i 9-biegowe automatyczne skrzynie biegów z pełnym dostępem do zawartości pamięci Flash i EEPROM.

 

Magicmotorsport prezentuje ekskluzywne na całym świecie rozwiązanie do programowania w trybie Full Bench dla mechatroniki ZF 8HP pierwszej i drugiej generacji, takich jak 8HP45, 8HP50, 8HP55, 8HP65, 8HP70, 8HP75, 8HP76, 8HP90 i 8HP95, zainstalowanych w pojazdach Alfa Romeo, Alpina, Audi, BMW, Chrysler, Dodge, Iveco, Jaguar, Jeep, Land Rover, Rolls Royce, Skoda i wiele innych.

 

Obecnie dostępna jest wersja FLEX 5.8.0.0 z szacowanym czasem przetwarzania wynoszącym trzydzieści sekund na odczyt i jedną minutę na zapisanie pełnej kopii zapasowej dysku.

 

Dostępny jest również unikalny protokół do programowania zupełnie nowych automatycznych skrzyń biegów BOSCH 9G-Tronic i GETRAG 7DCT300 montowanych w samochodach marki Mercedes, Mini, BMW i Renault, a także do ponownej kalibracji DSG i S-Tronic BOSCH, takich jak DQ500, DQ381 i DQ380 wyposażone w Audi TT 2018 2.5 TFSI, Volkswagen T-Roc 2017 2.0 TFSI oraz Volkswagen Golf 1.5 TSI 2020, z możliwością pełnego dostępu ze złącza elektroniki.

 

 

 

ZF 8HP

8-biegowa skrzynia biegów pierwszej i drugiej generacji używana przez ponad dwadzieścia wiodących marek motoryzacyjnych.

Program ZF 8HP z FLEX

Opracowanie mechatroniki ZF 8HP pierwszej i drugiej generacji zainstalowanej w pojazdach wyprodukowanych do 2020 roku: 8HP45, 8HP50, 8HP55, 8HP65, 8HP70, 8HP75, 8HP76, 8HP90 i 8HP95.

 
 

Getrag 7DCT300

Siedmiobiegowa skrzynia biegów montowana w kompaktowych i średnich pojazdach marek BMW, MINI i Renault, z silnikiem dostępnym wzdłużnie.

Program Getrag 7DCT300 z FLEX

Poprawia wydajność przekładni z podwójnym sprzęgłem dzięki nowemu protokołowi Full Bench: Pełny dostęp do pełnej zawartości pamięci flash urządzenia.

9G-Tronic

725.0 reprezentuje trzecią generację przekładni hydrokinetycznych. Są używane przez grupę Mercedes-Benz i są rozpoznawane pod nazwą NAG3 (N ew A utomatik G etriebe 3 Generation).

Program 9G-Tronic 725.0 z FLEX

Ponownie skalibruj 9-biegową mechatronikę w pojazdach marki Mercedes.