Nowe rozwiązania Boot dla Delphi w ciężkich pojazdach i samochodach
Wersja Flex 6.31.0.0 jest już dostępna
Nowa aktualizacja Flex do programu w trybie rozruchu ECU Delphi zainstalowanych w JCB , ciągnikach Landini , ciężkich pojazdach McCormick oraz w samochodach Kia , Hyundai , Mahindra , Volkswagen , Seat , Skoda , Great Wall .
Na dzień dzisiejszy obsługiwane są cztery nowe ECU:
- Delphi DCM2.7AP
- Delphi DCM3.7 VAG
- Delphi DCM7.1AP
- Delphi DCM7.24
Dzięki tym protokołom możliwy jest odczyt i zapis całej zawartości pamięci Flash i EEPROM oraz przywrócenie ECU Delphi DCM3.7 VAG w przypadku błędnego zapisu OBD. Przywrócenie będzie możliwe po skontaktowaniu się z pomocą techniczną.
Niektóre z obsługiwanych pojazdów:
- Hyundai i20 1,5 l CRDi 100 KM
- Great Wall Poer 2.0L Wingle 7 140PS
- Kia Seltos 1.5L CRDi 115KM
- Ładowarki kołowe JCB 2,5 l 75 KM
- Ładowarka teleskopowa JCB 4,4 l 75 KM
- Ciągniki Landini Rex3 2,5 l 55 KM
- Mahindra Xuv 1.5L 115KM
- Seat Ibiza 1,2 l TDI 75 KM
- Sprzedam Skodę Fabię 1.2 TDI 75 KM
- VW Polo 1.2 TDI 75KM
Ten nowy protokół jest dostępny dla następujących pakietów oprogramowania:
DCM2.7AP – Boot
- FLS0.4M – SW Flex Boot Nexus MPC5xxx Master
- FLS0.4S – SW Flex Boot Nexus MPC5xxx Slave
- FLS0.5M – SW Flex Full Master
- FLS0.5S — SW Flex Full Slave
DCM3.7 VAG – Rozruch
- FLS0.5M – SW Flex Full Master
- FLS0.5S — SW Flex Full Slave
- FLS0.6M – SW Flex OBD/Ławka/Boot Renesas SH7xxxx Master
- FLS0.6S – SW Flex OBD/Ławka/Boot Renesas SH7xxxx Slave
DCM7.1AP – Rozruch
- FLS0.5M – SW Flex Full Master
- FLS0.5S — SW Flex Full Slave
- FLS0.10M – SW Flex Bench/Boot Infineon TC17xx / TC2xx / TC3xx Master
- FLS0.10S – SW Flex Bench/Boot Infineon TC17xx / TC2xx / TC3xx Slave
DCM7.24 – Rozruch
- FLS0.5M – SW Flex Full Master
- FLS0.5S — SW Flex Full Slave
- FLS0.10M – SW Flex Bench/Boot Infineon TC17xx / TC2xx / TC3xx Master
- FLS0.10S – SW Flex Bench/Boot Infineon TC17xx / TC2xx / TC3xx Slave