Nasz zespół programistów wydał nowy protokół do modyfikacji ECU Bosch ME17.3.0. Zwiększ wydajność silnika w najprostszy i najszybszy sposób w dziesiątkach modeli z grupy FCA. Odblokuj ECU, nakładając poprawkę w preferowanym trybie roboczym, a po tej operacji możesz odczytywać i zapisywać przez OBD na zawsze.
ABARTH
500 Custom 1.4 16v T-Jet MTA Petrol 103 kW
595 1.4 Turbo T-Jet Petrol 107 kW
595 1.4 Turbo T-Jet Petrol 121 kW
595 1.4 Turbo T-Jet Petrol 132 kW
595 Competizione 1.4 16v T-Jet MT Petrol 118 kW
595 Competizione 1.4 16v T-Jet MT Petrol 132 kW
595 Competizione 1.4 16v T-Jet MTA Petrol 118 kW
595 Competizione 1.4 16v T-Jet MTA Petrol 132 kW
595 Turismo 1.4 16v T-Jet Petrol 118 kW
595C Turismo 1.4 16v T-Jet MT Petrol 118 kW
595C Turismo 1.4 16v T-Jet MTA Petrol 118 kW
695 1.4 Turbo T-Jet Petrol 132 kW
695 Biposto 1.4 16v T-Jet Petrol 140 kW
695 XSR Yamaha 1.4 16v T-Jet Petrol 121 kW
ALFA ROMEO
Giulietta 1.4 16v GPL Turbo Petrol/LPG 88 kW
Giulietta 1.4 TB 16v 105 Petrol 77 kW
Giulietta 1.4 TB 16v 120 Petrol 88 kW
Mito 1.4 16v Turbo TwinAir BiFuel Petrol 88 kW
FIAT
500L 1.4 16v 6MT Petrol 70 kW
500L 1.4 16v T-Jet MultiAir 6MT Petrol 88 kW
Mobi 1.0 Flex Petrol 54 kW
Ottimo 1.4 16v T-Jet Petrol 88 kW
Ottimo 1.4 16v T-Jet Petrol 110 kW
Tipo 1.4 16v 6MT (95 hp) Petrol 70 kW
Tipo 1.4 16v T-Jet MultiAir 6MT (120 hp) Petrol 88 kW
Uno 1.0 Flex Petrol 54 kW
Viaggio 1.4 16v T-Jet Petrol 88 kW
Viaggio 1.4 16v T-Jet Petrol 110 kW